Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Che Mat @ Apek putus tunang ???

Assalamualaikum wbt n slmt pg semua...

ermmmm..arinie entry aku pasal penjaga gawang handal negara kita 'Apek"..
pagi tadi aku ikut mak aku pergi pasar dan beli surat khabar Metro Ahad..
terpampang gambar Apek yg menyatakan dia dan tunang dah putus tunang !!!
sejak akhir2 ni memang org asyik bercerita pasal Apek ada org lain lah itulah inilah..
haihhhhh..nilah dinamakan manusia..suka buat cerita pasal org..
apa yg kamu dapat lau buat fitnah semua ni..ish ish ish..
bawah ni gambar Abg Apek dan Kak Elia..

                                           
                                          Kak Elia vs Abg Apek


Aku pun perasan musim ni memang musim org berpisah kot !!!
hurrmmmmmm..genjala yg tak bagus !!!
yang berkahwin..bercerai...
yang bertunang...putus tunang..
yang bercouple...pulak...clash..
dah mcm musim durian..rambutan pulak aku tengok...sob3 ):

Abg Apek..banyak2 lah bersabar yeerrr..
ini semua dugaan..inilah KEHIDUPAN !!!!
dah la kecewa Team Malaysia tak dapat teruskan saingan..
ditambah pulak dgn masalah peribadi ni kan...
tension seyh !!!
apa2 pun..bawa bertenang..semua masalah ada penyelesaian..
kalau memang masih ada jodoh dgn Kak Elia...
InsyaAllah..ada lah...
lagipun mulut org kita tak boleh nak tutup...
kita ckp yg benar pun org salah tafsirkan kan???
So be yourself and don't give up !!!
You still young bro !!!
just focus on your profession !!!



                                  All The Best Khairul Fahmi Che Mat (:

that's all for today..
hehehhehehhehhehhehe...
peace no war !!!
(~_^)

bye..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment